So what? I'm still a rockstar

Godkväll godkväll!
Snön öser ner, inte kul.. har gjort det hela dagen så min motivation att ta mig ur sängen och ut genom dörren har inte varit på topp alls.. faktum är att jag ännu har pyjamas på mig.
Classy..

Hursomhelst, mitt "äventyr" gick vägen, och förhoppningsvis kan jag se fram emot det imorn, torsdag eller senast fredag.
L Y C K A !

Jag är så sjukt peppad av det just nu. Plus att för varje dag som går kommer vi en dag närmare våren/sommaren. Jag längtar så otroligt mycket! Mest av allt längtar jag efter ledigheten från skolan, sen att jag kommer sommarjobba gör mig ingenting.. jag trivs så otroligt bra på jobbet, så det känns bara roligt att jobba. Plus att det är riktigt bra betalt! I sommar blir det ca 140/timmen, och för mig är det riktigt mycket pengar :)

Jag saknar "M" som satan också.. men ska jag våga säga det till honom? Njae, i dagsläget känns det negativt.. jag går runt och hoppas att han ska lista ut det själv. Naiv, jag? En aning..

Återkommer med MYCKET roligare uppdateringar inom kort! Jag lovar :)
Ge inte upp ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0