Nytt mål, pepp & bra musik

God eftermiddag!
Sorry för den taskiga updaten, men denna helg har varit minst sagt... känslosam. Både gällande mat och annat. Jag vill inte ens skriva ut vad jag ätit för jag skäms så mycket.. och någon mer motion än promenader har det inte blivit heller. Skärpning!

Men till saken, jag har nu fått med mig en till person! Nämligen min syster! Hon tvekade lite först, men sen insåg hon att det vore ju rätt så trevligt med en snygg kropp till sommaren;) Dock tror hon att detta bara innefattar motion, vilket det för för hennes del.. men för mig är det så mycket mer än så. Men det är ändå najs med någon som kan peppa en med träningen, plus att vi har lagt ett total godisförbud! Det kommer underlätta mitt personliga mål så otroligt mycket! Så vad är mitt mål? Jo, -20kg till och med 1 juni. Det är 3 hela månader, så det borde gå som smort! ca 6,6kg/månad, ca 2 kg/vecka.. ingenting ju! Det kommer jag klara galant;)
Så, från 20 - 0, imorgon början det! Eller egentligen kan man ju säga att det börjar just i denna sekund.. men äh, ni förstår principen.

Jag sitter just nu och lyssnar på en massa pepp-musik! Mestadels musik som påminner mig om sommaren:) måste erkänna att jag samtidigt blir lite sentimental.. musik man lyssnade på under sommarnätterna, när man satt ute med massa folk, skymning, sommarvärme och inga bekymmer. Man njöt av sällskapet, alkoholen och värmen.. och vem vill inte vara snygg då?;)

Jag lägger förövrigt till en ny kategori "Sommarmål", där jag lägger alla inlägg om daglig update om just detta mål.

Nä, men vi hörs nå mer imorgon:)
Kramar!!


SVAR till anonym:
- 20kg kommer ge mig ett BMI på 19,1. Så oroa dig inte, jag behöver tappa dom;) Annars kommer greenpeace och puttar ner mig i vattnet igen i sommar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0