Nystart

Idag känns lite som en nystart.. :)
Av många skäl, men av ett speciellt..

Jag ser positivt på framtiden nu! Speciellt dom kommande 2 veckorna, ska bli spännande och se om det blir något resultat. Isåfall lovat jag att visa :) 
Känns som om allt kommer lösa sig nu ändå.
Med skolan - Fine, en hel del frånvaro, möjligen IG-varningar. So what? Jag går i tvåan, jag kan ta igen. Jag har dessutom inga planer på att gå någon extrem utbildning efteråt, så det är inte hela världen. Jag överlever, snart sommar :)
My love - Jag ska kämpa för honom, men samtidigt så känns det som om det kvittar hur det än blir. Allt händer av en orsak, eller hur var det?
Mitt mål - Börjar ta sig nu! Känns bra, nu kör det igång på riktigt :)

Återkommer under veckan, eller kanske tidigare. Den som lever får se :)
Kramar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0