...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. just nu känns allt.. SKIT!
Jag av alla människor, som förespråkar posivitet och glada miner har verkligen hamnat nere på botten.. jag vet inte riktigt hur det hände, men ingenting känns bra nu.

Alla vänner flyr ifrån mig.. aldrig någon som orkar hitta på något längre, ingen som frågar mig när jag sitter ensam en lördagkväll om jag vill följa med ut och festa..
Den person jag trodde betydde så mycket för mig totalignorerar mig.. fattar du inte att jag saknar dig så oerhört mycket att det gör ont?!

Och på toppen av det går skolan skit.
Jag orkar inte just nu, jag vill bara lägga mig i fosterställning och ligga där tills allt är bra igen.. eller tills någon bryr sig.. eller tills någon kommer och lägger sig brevid och säger att allt kommer bli bra igen.
Återkommer med bloggandet så snart det känns bättre..


Fan fan fan.. jag trodde dina ord betydde något..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0