Dag 1

Idag började jag och min syster våran gemensamma "träning/nyttiga liv". Min personliga började för länge sedan, men från och med idag ska vi kämpa tillsammans.

Uppe med tuppen! klockan 7 ringde min klocka och jag började fundera vad fasiken jag har gett mig in på.. Kliva upp den här tiden, ETT LOV? Men jag kämpade upp;) "beach 09, beach 09, beach 09" var tankarna som fick mig att masa mig iväg, väcka syrran o klä på mig.
Det blev inte lika långt som vi hade tänkt oss, men det var verkligen grisigt kallt och sjukt mycket snö. Snacka om att benen fick jobba! Skönt att komma hem sen, jag somnade som en bebis i sängen direkt efter frukosten.

Frukost: 1 Apelsin (50 kcal) 1 risifrutti (245kcal) - må erkänna att risifruttin var extremt onödig.
PW: ca -500kcal

Nu ska jag gå ner och värma mig en kopp te, och sen bara njuta av ledigheten!
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0