Can't read my pokerface

Jag är så otroligt trött.. inte för att jag sovit lite, utan för att min hjärna har gått i fullrulle hela kvällen/halva natten.. Jag har desperat försökt få honom att prata med mig.. msn, sms etc.. Jag lyckades visserligen få några fyllesms inatt, men dom innehöll inte det jag hade hoppats på.. :(
Vad är det han inte förstår? Är jag inte tydlig nog?
J A G   S A K N A R   D I G !

Jag trodde vi var påväg mot någonting.. alla dessa ord, betydde ingenting?
--

Nog om det.
Imorn ska jag ut på hemliga uppdrag! återkommer med det senare.

Vad mer? Det känns ändå lite bättre nu än i lördags. även om jag är totalt heartbroken. Fan.
Men snart blir det bättre.
Jag ska visa honom.
Han ska bli min.

Nu blir det sova sova säng säng!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0