Wtf?

Vad är det med mig?
Jag brukar aldrig tappa greppet såhär?

Förutom frukost har jag också hunnit trycka i mig en risifrutti och en tacos-bröd-rulle-grej.
Heeeello fatso!

Jag vet inte vad som tagit åt mig.. men jag blir konstigt nog inte speciellt deppig efter ett "återfall", jag får snarare mer pepp och energi till att verkligen lyckas. Iaf nu när jag vet att jag ska ut på minst en 2 timmars promenad med min syster imornbitti, och med en sån start på morgonen brukar hela dagen flyta på sedan.. Är ledig från skolan imorgon också, och sen är det fredag och sedan lov! Så det känns lite bra nu iaf.
Nu måste jag bara komma på ett sätt att fixa pengar så jag kan få beställa mina jädrans grejer nångång. I need them NOW! blir galen när vågen fastnar och det vägrar gå neråt.

Jaja, ett bad nu iaf så jag kan tänka på annat o njuta lite.
Keep struggling :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0