What what?

Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen faktiskt.. den började bra, slutade mindre bra:P
Blev lite mer middag än tänkt, plus kaffe + macka sen mot kvällen i "social-sammanhang" som vi så fint kan kalla det.
Men nu stryker vi ett sträck över det och börjar kämpa hårdare just denna minut.

La in en beställning förut på mina efterlängtade "grejer", som kommer ge en rejäl kick på viktminskningen, me like! Dock var det väldigt sen leverans, så jag får det inte förrens om två veckor. Typiskt! Hade hoppats fått det under lovet.. men jag får helt enkelt kämpa tills dess, och så har jag något att se fram emot:)

Annars kan man mer eller mindre säga att lovet har börjat nu, då min lektion imorgon är inställd.. sweet! Så om det inte är snöstorm imorgon så ska jag börja dagen med en två timmars promenad:) Lägga in lite peppande o bra musik på ipoden så är jag laddad sen!
Mamma bjuder även på sushi imorgon... hon har en tendens att vilja göra fredagskvällarna lite "speciella" då hon jobbar veckorna långa och vill fira veckosluten.. iofs är väl sushi något av det nyttigare "firande-maten" att äta, så det är väl inte hela världen antar jag. Plus att det är ju sjukt gott så..

Näe, tänkte slå på en film att somna till:)
Tänkte också slänga in ett inlägg imorgon med information/fakta om mig som person, så kan ni få lära känna mig lite bättre.. Så ni har ett hum om vad det är för maniac som sitter bakom skärmen;)
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0