Typiskt..

Hann jag prata med honom idag? Nixpix.
Och fortsatte jag att vara trött? Inte det heller.. tyyyypiskt!

Nu sitter jag här igen, kan inte sova, klockan är mycket.. och det värsta av allt.. Jag känner begär av vissa maträtter! Haha, hade jag inte vetat annat hade jag trott att jag var gravid.. får sånna cravingstankar och sitter halvt och dregglar av tankarna på vissa maträtter. Det är vid sånna här tillfällen jag är glad att jag lärt att behärska mig, hetsar aldrig. Det HAR hänt, men jag tänker nu förtiden två gånger extra innan. Är det verkligen värt det? Är det värt att ge upp allt jag kämpat så hårt för? Bara för att njuta några minuter?
Nej, nej och åter nej:) Istället tänker jag på den dagen jag når mitt mål, hur den lyckan aldrig kommer kunna ersätta den "lycka" man känner när man äter. Aldrig.
(men jag kan ändå inte låta bli att fresta mig själv i hjärnan med allt;P)

Ska nog lägga mig och försöka sova ändå.. och drömma om något bra, förhoppningsvis:)
Imorgon blir det nya tag, tänkte försöka träna ordentligt.. var så länge sen nu, blir bara mestadels promenader om dagarna nu.. känner inte sån stor lust till annat sen jag drog ner rejält på dagsintaget. Men nu blire ändring, beach 09 var det väl?;)

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0