The beginning

Eller egentligen är det inte "the beginning", eller kanske för min blogg. Men ja, whatever:)
Har bytt bloggplattform, bloggnamn etc etc, orkade helt enkelt inte läsa samma crappy komentarer dag in och dag ut. Iofs bryr jag mig väl inte så speciellt mycket om det, men det var skönt att byta blogg ändå.

Har suttit och pillat med designen någon timme nu.. små ändringar kommer ske hela tiden eftersom, orkar inte sitta och pilla nå mer för tillfället. Yeaaaah, careface.

Näe, men åter till "ämnet" då.
Som min förra blogg kommer denna blogg handla om mig, min vardag, mina tankar och mina mål.
Jag är fullt medveten om risker jag tar, om val jag gör osv. Men jag är myndig och jag gör som jag vill, comprende?

Vad skiljer min blogg ifrån andras liknande bloggar?
Jag vet inte om ni har märkt det, men jag tycker man får ett sådan negativt och deprimerande intryck av dom allra flesta. Dom är deprimerad, ledsna, ångest.. you name it. Visst, det är ingen glamorös väg till perfektion, men lite positiv kan man väl vara? Jag anser att lite humor och en glad min sätter färg på vardagen, och saker och ting tenderar att gå mycket lättare då. Testa får ni se?

Så det ni kan förvänta er från denna blogg är daglig uppdatering om bl a mat, motion, inspiration, tankar, före&efter bilder(när jag har resultat att visa dvs) m.m

Så vad säger ni? Lika bra att köra igång va?
Återkommer as soon as possible!

och glöm inte,
sacrifice is giving up something good for something better.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0