She's a maniac

Dagens inspirerande låt: Maniac (finns i olika versioner från olika artister, vraka och välj. Några ex är Måns Zelmerlöw, Milk Inc. och originalet Michael Sembello)

Sjukt bra väder idag! Solen strålar och inte ett moln på himmelen! Därimot är det -10 grader ute.. brrr..
Så jag väntar lite med min pw tills i eftermiddag:)

Jag längtar verkligen så sjukt mycket till våren, när snön smälter bort och man kan börja springa i skogen:) Jag älskar att springa i skogen, verkligen terapi för själen! Så härligt när man behöver avreagera sig, dra på bra musik på ipoden och springa tills benen inte orkar längre. Så fort man kommit över dom där första jobbigaste 10 minutrarna är det verkligen som att flyga fram! Eller ja, nästan iaf;) Skönt är det iaf, och när man väl kommer hem är man så skönt trött i kroppen.. ge mig vår nu!

Min enda planerade mat idag är sushin som sagt. Men nu tänkte jag gå ner och ta lite te:) mums!
Jag hoppas även på att kunna övertala en viss person att komma över ikväll och umgås.. tycker det är på tiden att vi ses, kommer inte ens ihåg sist vi hittade på något:( men det löser sig förhoppningsvis.

Ha en underbar fredag!:)
Kommentarer
Postat av: Alexis

Ja även om hon är känd så är hon ju fortf bara människa, så om hon kan så kan jag ju oxå!

2009-02-27 @ 12:43:23
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0