Potential Break Up Song

Jag gillar vanligtvis inte sådan musik, Aly & AJ - Potential Break Up Song, men den är liksom.. trallvänlig? Haha.
Den får mig också att tänka på the Boy med stort B. Vad är felet med killar? Jag vet att vi inte är tillsammans eller något sådant, men jag tycker ändå det har gått så pass långt att det skulle kännas fel ifall någon av oss "gjorde" något med någon annan. Jag vet ju inte om han gjort det, men jag tror inte det. Jag hoppas inte det.
Jag orkar inte heller vara paranoid över det.
Men jag ska visa honom att han kommer inte vilja ha någon annan i slutändan ändå så ;)

Middagen är avklarad iaf!
Rörde ihop lite köttfärs med massa kryddor(starkt, jo tack), ärtor och broccoli.. ingen aning om hur mycket kcal det var i det, men jag tog en liten portion(i storlek med min knytnäve), och åt inte heller upp allt. Så det lär ju inte ha varit mycket, men det drives me crazy ändå att inte veta exakt.. gah.
Fick jag bestämma helt själv skulle jag köra på fasta, men det är nästintill omöjligt när man bor hemma. Middagen är den enda måltiden jag inte kommer undan. Försöker så ofta jag kan med ursäkter, men jag vill inte att dom ska bli allt för misstänksamma heller.

Sitter och pratar med min vän på msn, som flyttade till London i december. SAKNAR!
Hon är en av få som verkligen stöttar mig, men samtidigt vet hon inte hela historien. Men jag ser fram emot att träffa henne under påsklovet. Chocka henne med skillnaden;)

Nä kära vänner, jag tänkte ta och sitta här en liten stund och sedan ta ett långt bad med ansiktsmask och hårinpackning.. hur skönt som helst!
Och det är ett bra tips till er som har svårt med självdiciplinen, känner man sig sugen på något, gå och ta ett låååångt bad och verkligen pyssla om er själva. Brukar hjälpa mig enormt mycket:)

Ha det bra tillsvidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0