I'll survive

Uscha vilken snöstorm det var ute imorse!
Men jag och min syster var duktiga ändå och gick en 5km pw imorse. Skulle blivit längre om det inte vore så att man knappt såg någonting, snön blåste som bara den upp i ansiktet på en och det fick knappt att gå för att det var inte plogat nånstans.. Så jag är ändå nöjd med den lilla bit det blev:)

Drack en smoothie till frukost/lunch.. kunde utan problem ha gjort den mycket mindre, men självklart ska man överdriva.. suck..(2dl jordgubbar+1 banan+2dl lättyohurt). Hälften hade räckt gott och väl!

Får laga min egna middag idag, så ska se vad jag kan hitta på med lite tonfisk..
Hörs!
Kommentarer
Postat av: J

Fin blogg, gillar den! :D

2009-02-26 @ 17:24:10
URL: http://feebleness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0