Helvete

Jävla skit säger jag bara.
Ringde chefen nu.. jag hade jobbat dagarna efter hon hade skickat in lönegrejsbajset. Så guess what! Jag får ingen lön den här månaden! faaaan, faaaaaaaan, fan! Jag vet inte om pengarna räcker till alla räkningar.. om dom gör det får jag max 20kr över till annat den här månaden. Annars måste jag låna pengar.. jag hatar att låna pengar! Tycker det är så pinsamt.. jag vill kunna vara stark och självständig! Suck..

Plus att jag hade tänkt beställa lite grejs denna månad.. det går ju inte nu :(
Snacka om en dålig dag. Det är dagar som dessa man bara vill lägga sig ner och inte kliva upp alls tills allt har fixat sig..

Åt en "rejäl" frukost gjorde jag också. Ägg + macka + kaffe. Orkar inte ens räkna ut kcal.. förstår ni då att det är en dålig dag?

Samtidigt som denna dag bara blir värre kan jag inte låta bli att le inombords.. Låter det inte sjukt? För trots allt så VET jag att det kommer att ordna sig. Jag kommer att nå mitt mål, jag kommer att klara mig igenom skolan, jag kommer att få världens bästa sommar, jag kommer få min prins. Jag vet det. Jag kommer klara det!
MEN just nu känns det segt, eftersom ingenting av det där är inom räckhåll. Men jag kommer lyckas! Du med, bara du vill;)

Nu ska jag dra på bra musik och låtsas att allt är bra.
Det får mig iaf att klara mig igenom dagen utan något större sammanbrott..
Lev för stunden, för det är trots allt den som skapar framtiden ni drömmer om!

Kramar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0