Dålig dag

Idag är en dålig dag.
Vaknade för ca 20 minuter sedan och kände mig inte utvilad för fem öre. Gick in i badrummet, ställde mig på vågen. Totalt oförändrad sedan i söndags. Skit! Min lön har inte kommit in på kontot, vilket gör mig sjukt nervös eftersom jag har räkningar att betala och jag har inte tid/råd/ork till massa strul med pengar just nu, den slags ångest är det sista jag behöver.

Så jag sitter nu och känner mig allmänt paranoid och stirrig, fastän jag samtidigt är jätte trött och slö. Suck :( promenad känns inte lika lockande för tillfället heller, även om jag om någon behöver röra på mig.. Det suger när all ens motivation bara dryper sådär av en liten jävla våg.
På ett sätt får det mig att vilja kämpa ännu hårdare, men på ett annat sätt är det ändå ett bakslag rakt i ansiktet..

Jag vill bara dra mig tillbaka under täcket och ligga där i tre veckor tills allt känns bättre.
Och det går ju? Inte.

Vad gör man? Är bara att ta tag i dagen och kämpa.. har inget annat val.
P O S I T I V A  T A N K A R . . .

Vi hörs senare..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0